Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pannaAndrea | użytkownik

imię i nazwisko adres...::: Zaczarowany Świat Twojej Starej :::... zarejestrowany07.03.2009 @14:26:13 ostatnio na stronie02.08.2010 @21:07:08

romeo save me.
I'm still waiting for you, but you never come...





w strachu przed ludźmi i światem.











To był Piątek.
Nienawidzę ich... [*]


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty51 komentarze2377 posty na forum3

komputer / sprzęt
cyfrówka stara się jak może pojawił się również canon eos 550..

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jacek314    22.11.2009 @00:07:17
Nie przesadzaj z tym zaszczytem...jestem zwykłym amatorem, tak jak Ty
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~jacek314    22.11.2009 @00:03:05
Po pierwsze, błagam nie zwracaj się do mnie per pan
Po drugie, nie mogę Ci zabronić obserwacji, a wręcz nie chcę tego czynić
Po trzecie, dziękuję Ci pięknie za komentarze, a obserwację odwzajemniam
Pogodnej niedzieli
_______
"Żyjemy tylko po to by odkrywać piękno, reszta jest...oczekiwaniem"
~dor182son    21.11.2009 @23:00:51
DZIĘKI!wielkieeeeeeee:P
_______
Słyszałam jaśmin jak rozkwita. http://dorotakarkowska.blogspot.com/
~jestemczlowiekiem    21.11.2009 @21:14:51
ja z drugiego moze z pol odcinka obejrzalam;p
_______
'one love, one heart, let's get together and feel all right!'
~jestemczlowiekiem    21.11.2009 @21:08:30
o! 39 i pol ogladasz?
ja skonczylam na pierwszym sezonie;p (czy jak to sie tam zwie)
_______
'one love, one heart, let's get together and feel all right!'
~Pieplant    21.11.2009 @21:06:18
oo to ciekawe^^ kim inspirowane xD?
_______
moje modeliniaki: http://www.emodelinowo.blog.onet.pl *-*
~jestemczlowiekiem    21.11.2009 @21:02:57
za duzo przed telewizorem siedzisz;p
_______
'one love, one heart, let's get together and feel all right!'
~mcdonalds    21.11.2009 @13:29:42
kurtka z kwadratu bodajże : )
ale dziekuje : )
~chaosKontrolowanyy    20.11.2009 @17:29:20
;]
~Opik    19.11.2009 @22:03:22
buja ta jamajka, ragga ma freestyla :D
no przekozak maszina
~Opik    19.11.2009 @21:12:11
postaram się ;D
~Opik    19.11.2009 @20:59:38
haha :D
zbywasz mnie
~Opik    19.11.2009 @20:47:42
z Ciebie i Kazika? Zawsze chętnie ! :D
~Opik    19.11.2009 @20:42:49
musisz ! bikoz inaczej spotka Cię kara ^^
~Opik    19.11.2009 @16:19:30
aj lajk łoczing Ju on de pikczers
~Diisturbed    19.11.2009 @15:32:51
hehe dziękuuuuje ; )

urocze profilowe ;D
~Opik    19.11.2009 @15:24:20
aj lajk Ju and Jur profilowe
~sierra    18.11.2009 @22:34:38
dziekuje i pozdraiam ;]
~piotrzelazo    18.11.2009 @21:04:16
Dzięki, pozdrawiam.
~joltur    18.11.2009 @18:15:34
xzdolna młdoa kobietaaaaaaa
~chiguita79    18.11.2009 @18:14:47
a dziękuję
~sandritta88    18.11.2009 @17:09:15
dzięki
~grejtgreg    18.11.2009 @02:26:43
dzięki wielkie. pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu własnego stylu!
_______
wszystko to bibombo...
~Esire    17.11.2009 @20:32:00
nie błagaj :D
jestem wdzięczna za takie miłe słowa
~Opik    17.11.2009 @19:51:05
ale Kazika też znajdziesz
nawet kilka ;D
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 18 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt